Terra, Magical Adept // Esper Terra

Legendary Creature — Human Wizard Warrior // Legendary Enchantment Creature — Saga Wizard


Terra, Magical Adept
When Terra enters, mill five cards. Put up to one enchantment card milled this way into your hand.
Trance — {4}{R}{G}, {T}: Exile Terra, then return it to the battlefield transformed under its owner's control. Activate only as a sorcery.

Esper Terra
(As this Saga enters and after your draw step, add a lore counter.)
I, II, III — Create a token that's a copy of target nonlegendary enchantment you control. It gains haste. If it's a Saga, put up to three lore counters on it. Sacrifice it at the beginning of your next end step.
IV — Add {W}{W}, {U}{U}, {B}{B}, {R}{R}, and {G}{G}. Exile Esper Terra, then return it to the battlefield (front face up).
Flying

Set :

Final Fantasy FIN / 2025-06-13

Game Changer : No


Carte autorisée dans les formats suivants:

Standard : Légale
Future : Légale
Historic : Légale
Timeless : Légale
Gladiator : Légale
Pioneer : Légale
Modern : Légale
Legacy : Légale
Pauper : Illégale
Vintage : Légale
Penny : Illégale
Commander : Légale
Oathbreaker : Légale
Standard Brawl : Légale
Brawl : Légale
Alchemy : Légale
Pauper Commander : Illégale
Duel : Légale
Old School : Illégale
Premodern : Illégale
Predh : Illégale

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