Terra, Magical Adept // Esper Terra
Legendary Creature — Human Wizard Warrior // Legendary Enchantment Creature — Saga Wizard
Terra, Magical Adept
When Terra enters, mill five cards. Put up to one enchantment card milled this way into your hand.
Trance —,
: Exile Terra, then return it to the battlefield transformed under its owner's control. Activate only as a sorcery.
Esper Terra
(As this Saga enters and after your draw step, add a lore counter.)
I, II, III — Create a token that's a copy of target nonlegendary enchantment you control. It gains haste. If it's a Saga, put up to three lore counters on it. Sacrifice it at the beginning of your next end step.
IV — Add {W}{W}, {U}{U}, {B}{B}, {R}{R}, and {G}{G}. Exile Esper Terra, then return it to the battlefield (front face up).
Flying
Set :
Final Fantasy FIN / 2025-06-13
Game Changer : No
Carte autorisée dans les formats suivants:
Standard :
Légale
Future :
Légale
Historic :
Légale
Timeless :
Légale
Gladiator :
Légale
Pioneer :
Légale
Modern :
Légale
Legacy :
Légale
Pauper :
Illégale
Vintage :
Légale
Penny :
Illégale
Commander :
Légale
Oathbreaker :
Légale
Standard Brawl :
Légale
Brawl :
Légale
Alchemy :
Légale
Pauper Commander :
Illégale
Duel :
Légale
Old School :
Illégale
Premodern :
Illégale
Predh :
Illégale