Rise of the Varmints

Rise of the Varmints

Sorcery


Create X 2/1 green Varmint creature tokens, where X is the number of creature cards in your graveyard.
Plot {2}{G} (You may pay {2}{G} and exile this card from your hand. Cast it as a sorcery on a later turn without paying its mana cost. Plot only as a sorcery.)

Set :

Outlaws of Thunder Junction OTJ / 2024-04-19

Game Changer : No


Carte autorisée dans les formats suivants:

Standard : Légale
Future : Légale
Historic : Légale
Timeless : Légale
Gladiator : Légale
Pioneer : Légale
Modern : Légale
Legacy : Légale
Pauper : Illégale
Vintage : Légale
Penny : Illégale
Commander : Légale
Oathbreaker : Légale
Standard Brawl : Légale
Brawl : Légale
Alchemy : Illégale
Pauper Commander : Illégale
Duel : Légale
Old School : Illégale
Premodern : Illégale
Predh : Illégale