A-Master of Winds
Creature — Sphinx Wizard
Flying
When Master of Winds enters, draw two cards, then discard a card.
Whenever you cast an instant, sorcery, or Wizard spell, you may have Master of Winds's base power and toughness become 5/1 or 1/5 until end of turn.
Set :
Zendikar Rising ZNR / 2020-09-25
Game Changer : No
Carte autorisée dans les formats suivants:
Standard :
Illégale
Future :
Illégale
Historic :
Légale
Timeless :
Illégale
Gladiator :
Illégale
Pioneer :
Illégale
Modern :
Illégale
Legacy :
Illégale
Pauper :
Illégale
Vintage :
Illégale
Penny :
Illégale
Commander :
Illégale
Oathbreaker :
Illégale
Standard Brawl :
Illégale
Brawl :
Légale
Alchemy :
Illégale
Pauper Commander :
Illégale
Duel :
Illégale
Old School :
Illégale
Premodern :
Illégale
Predh :
Illégale