Water Weird

Water Weird

Creature — Elemental Weird


Whenever Water Weird deals combat damage to a player, put a +1/+1 counter on Water Weird if the top card of your library is a nonland card. Otherwise, you may mill a card.
{1}{U}: Water Weird gets +1/-1 until end of turn.

Set :

Alchemy Horizons: Baldur's Gate HBG / 2022-07-07

Game Changer : No


Carte autorisée dans les formats suivants:

Standard : Illégale
Future : Illégale
Historic : Légale
Timeless : Légale
Gladiator : Légale
Pioneer : Illégale
Modern : Illégale
Legacy : Illégale
Pauper : Illégale
Vintage : Illégale
Penny : Illégale
Commander : Illégale
Oathbreaker : Illégale
Standard Brawl : Illégale
Brawl : Légale
Alchemy : Illégale
Pauper Commander : Illégale
Duel : Illégale
Old School : Illégale
Premodern : Illégale
Predh : Illégale