Hinterland Hermit // Hinterland Scourge

Creature — Human Werewolf // Creature — Werewolf


Hinterland Hermit
At the beginning of each upkeep, if no spells were cast last turn, transform this creature.

Hinterland Scourge
This creature must be blocked if able.
At the beginning of each upkeep, if a player cast two or more spells last turn, transform this creature.

Set :

Dark Ascension DKA / 2012-02-03

Game Changer : No


Carte autorisée dans les formats suivants:

Standard : Illégale
Future : Illégale
Historic : Illégale
Timeless : Illégale
Gladiator : Illégale
Pioneer : Illégale
Modern : Légale
Legacy : Légale
Pauper : Légale
Vintage : Légale
Penny : Illégale
Commander : Légale
Oathbreaker : Légale
Standard Brawl : Illégale
Brawl : Illégale
Alchemy : Illégale
Pauper Commander : Légale
Duel : Légale
Old School : Illégale
Premodern : Illégale
Predh : Illégale