Breaking // Entering

Sorcery // Sorcery


Breaking
Target player mills eight cards.
Fuse (You may cast one or both halves of this card from your hand.)

Entering
Put a creature card from a graveyard onto the battlefield under your control. It gains haste until end of turn.
Fuse (You may cast one or both halves of this card from your hand.)

Set :

Dragon's Maze DGM / 2013-05-03

Game Changer : No


Carte autorisée dans les formats suivants:

Standard : Illégale
Future : Illégale
Historic : Illégale
Timeless : Illégale
Gladiator : Illégale
Pioneer : Légale
Modern : Légale
Legacy : Légale
Pauper : Illégale
Vintage : Légale
Penny : Légale
Commander : Légale
Oathbreaker : Légale
Standard Brawl : Illégale
Brawl : Illégale
Alchemy : Illégale
Pauper Commander : Illégale
Duel : Légale
Old School : Illégale
Premodern : Illégale
Predh : Illégale

Toutes les versions de la carte : Breaking // Entering