Catch // Release

Sorcery // Sorcery


Catch
Gain control of target permanent until end of turn. Untap it. It gains haste until end of turn.
Fuse (You may cast one or both halves of this card from your hand.)

Release
Each player sacrifices an artifact, a creature, an enchantment, a land, and a planeswalker of their choice.
Fuse (You may cast one or both halves of this card from your hand.)

Set :

Dragon's Maze DGM / 2013-05-03

Game Changer : No


Carte autorisée dans les formats suivants:

Standard : Illégale
Future : Illégale
Historic : Illégale
Timeless : Illégale
Gladiator : Illégale
Pioneer : Légale
Modern : Légale
Legacy : Légale
Pauper : Illégale
Vintage : Légale
Penny : Légale
Commander : Légale
Oathbreaker : Légale
Standard Brawl : Illégale
Brawl : Illégale
Alchemy : Illégale
Pauper Commander : Illégale
Duel : Légale
Old School : Illégale
Premodern : Illégale
Predh : Illégale