Master of Winds
Creature — Sphinx Wizard
Flying
When this creature enters, draw two cards, then discard a card.
Whenever you cast an instant, sorcery, or Wizard spell, you may have this creature's base power and toughness become 4/1 or 1/4 until end of turn.
Set :
Zendikar Rising ZNR / 2020-09-25
Game Changer : No
Carte autorisée dans les formats suivants:
Standard :
Illégale
Future :
Illégale
Historic :
Illégale
Timeless :
Légale
Gladiator :
Légale
Pioneer :
Légale
Modern :
Légale
Legacy :
Légale
Pauper :
Illégale
Vintage :
Légale
Penny :
Légale
Commander :
Légale
Oathbreaker :
Légale
Standard Brawl :
Illégale
Brawl :
Illégale
Alchemy :
Illégale
Pauper Commander :
Illégale
Duel :
Légale
Old School :
Illégale
Premodern :
Illégale
Predh :
Illégale